Saturday 29 August 2009

Econsave


hmmm,maybe sebab gambar ny kott aku malu dekat econsave..haiyoo, hah ny aku nak cite ny..


aku,mama,daddy,nya'e,atuk and fara turun kota tinggi,johor.nak beli ketam and barang untuk masak buka.mula2 pergi kip mart,aku n fara merayau tempat lain.mama,nya'e and atuk pergi beli barang nak masak.dah complete,singgah bazar dekat2 dgn kip mart.cuaca,fuhh nikmat tak terkata.PANAS!!!!!!.then,cepat2 kteorg beli.tak cukup lagi,kteorg pergi econsave.bukanape,juz nak cari ketam.aku n fara,ape lagi merayau.hee, dah beli,dah bayar,aku n semua menuju kereta.sementara tuhh,aku tgh berbual dgn nya'e aku.sambil aku pegang bakul,aku tak toleh sape pun.tibe-tibe aku dgr bunyi 'tiiiiiitttttttttttt'.aku pelik coz semua kat situ pandang aku.then,ade makcik guard ny dtg kat aku ckp 'adik bakul tak boleh bwk keluar'.aku dgn muka malu,masuk dalam balik and letak barang 2 dalam bakul tadi letak kat troley.pergh,malu aku!!!mama,daddy,nya'e,atuk n fara ketawakan aku.em,ny baru first time aku kena.tebalkan muke jela.

No comments:

Post a Comment