Thursday 19 August 2010

FEVER + VOICE CRACK =.=


HARI PERTAMA :
bangun sahur , tekak rasa lain macam je . but still ok .
bangun dari tidur lepas sahur , tiba2 rasa macam nak demam . but still maintain kan diri .
sampai sekolah , mula nak pening . but tahan je dulu . :P
dalam kelas , daa mula aku BERSIN ! tak berhenti langsung .
aduiii , buat hal pulak hidung ny time2 macam ny .
lepas rehat waktu biology , badan daa tak larat langsung .
so , aku decide nak go back home .
dalam LABORATORY , pinjam hp NANY msg my MOM .
mase chemistry , aku tak sabar nak tunggu name kena panggil . HAHA ,
daa name kena panggil , terus turun dgn beg .
balik rumah , BUKA PUASA !! :D



HARI KEDUA :
demam daa baik ! tp masalah lain timbul pulak .
aku kehilangan suara tersayang .
semua pelik suara aku jadi rock !
ade jugak yg ejek aku . siot ,
tapi aku suka pulak bile suara takde .
baru coooooool ! ;)
ade jugak yg firstime dgr suara aku lain .
kat kelas kena bahan je dgn NANY , HAZIMAH and ICA .

No comments:

Post a Comment