Friday 20 August 2010

penat , =.=

semalam ikut mama pergi K.L . ingatkan naik kereta , rupanya naik LRT . pergh , berjalan kaki aku dari tempat mama parking dekat JKR , sampai ke stesen LRT . mama naik escalator , aku naik tangga . tercungap-cungap tak terkata penatnya . tapi akhirnya , aku sampai dulu . beli tiket , tak sampai berapa minit tren sampai . nasib baik tak penuh , dpt aku duduk . dan sampai ke destinasi , kena lagi jalan kaki samapi ke DBKL . tempat mama nak pergi ambil dokumen tuhh . aduii , *mengeluh dalam hati* . lepas daa selesai , mama ajak pergi JALAN TAR . nak pergi jumpa kawan dy . alamak , nak kena jalan lagi ! sepanjang perjalanan , dugaan mmg mencabar iman . makanan banyak je tepi jalan . *sabar emie , sabar* . aku berjalan dari hujung jalan ke hujung jalan . sampai jumpa kawan mama . igtkan lama larr nak jumpa , boleh aku duduk sat . rupanya , sekejap je ! then , mama kata balik . so , kena patah balik larr sampai ke stesen LRT . dalam kereta , kaki rasa macam nak patah daa . =.=





*nasib aku pakai sneakers time tuhh ,*

No comments:

Post a Comment